E-dienst-verlening

E-dienstverlening: dé mogelijkheid om uw dienstverlening en uw bedrijfsvoering te versterken

Overheden leveren tal van diensten aan hun burgers en bedrijven, van het aanvragen van een uittreksel tot het indienen van een bezwaarschrift. Veel van deze diensten zijn vaak elektronisch aan te bieden. Dit vraagt niet alleen om een goed functionerend elektronisch loket, maar ook om een naadloze integratie met de backofficesystemen en -processen. Dit stelt overheden voor een serieuze uitdaging.

De informatie die wij u onderstaand aanbieden, beschrijft de context van deze ontwikkelingen en geeft aan hoe u, vanuit een helder perspectief op verbeterde dienstverlening, beter grip op het hergebruik van bestaande informatie en vernieuwing van dagelijkse processen kunt verkrijgen.

Gerelateerde diensten

  • Kanaalanalyse
  • Normenkader
  • Best practices
  • Kwartiermaken
  • Implementatie applicaties
  • ICT-governance
  • Vragen of meer informatie?

    Wilt u meer weten over onze andere dienstverlening op dit gebied?

    Wij vertellen u graag meer over de diensten die wij onder Fusie en samenwerking hebben vermeld.

    Neem contact met ons op!

    Fusie - Samenwerking

    Informatie-strategie

    E-dienst-verlening


    Europese aanbesteding

    Kosten-besparing